پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در شنبه 17 اسفند 1392
بازدید : 206
نویسنده : یدوووووووووونه

 

 

 

تمومش می کنم اینبار نه درکم کن نه آرومم

فقط حرفی بزن با من گله کم حرف و معصومم

نگو دل کندن آسونه نه می تونم نه میتونی

دارم میرم به جایی که نه می دونم نه میدونی

چشام می سوزه از گریه من و دریاب داغونم

دلیل این جدایی رو نه میدونی نه می دونم

مدیونم همیشه من به قلب مهربون تو

دیگه باید برم عشقم یا با تو یا بدون تو

نگاه کن این دم آخر دلامون رنگ پاییزه

داره میریزه برگامون چقدر رفتن غم انگیزه

دیگه چیزی نگو آروم منو از گریه پاکم کن

اگر موندم کنارم باش اگر مردم توخاکم کن

یه لبخندی بزن شاید از این بدترنشه حالم

بذار تا حس کنم از این که تو می خندی خوشحالم

نمیدونم کجا اما دیگه این آخره راهه

یکم واسم بخند عمره خوشی ها چه کوتاهه

بذار این آخرین تصویر ازت تو خاطرم باشه

شاید این صورت خیسم دلیل رفتنم باشه

خدایا توی این بازی خود تو دعوتم کردی

آخه کاری نکردم من ولی اذیتم کردی

دیگه این آخره خطه که راهامون جدا میشه

ته راهه کدوم عاشق شبیه ما دو تا میشه

همه چیزم برای تواگه چیزی هنوز دارم

همه دلواپسیم اینه تو رو دست کی بسپارم

خداحافظ چقدر سخته تو هم حتما نمی تونی

از این غصه از این دوری نه می مونم نه می مونی

ببین چی شد ته راه من بی دل با تو

دارم میرم خداحافظ سفر با من دعا باتو...

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: