پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
بازدید : 195
نویسنده : یدوووووووووونه

این همه با توبودم عشق منو ندیدی

قلب منو شکوندی خب به کجا رسیدی؟

از اولم برای تو مث یه سرگرمی بودم

با حرفای دروغ تو همیشه سرگرم میشدم

دستات تو دستای منه اما دلت با اونه

چه عشق بی نظیری شد لعنت به این زمونه

بازیو من باختم و تو به حال من میخندی

تازگیا تموم زندگیت شده دو رنگی

هر کی بخواد زودی میاد تو قلب تو میشینه

به هر کی ساده دل میدی فرق من و تو اینه

دیگه نمیخوام ببینم حتی یه بار رنگ تو

نفرین من میسوزونه یه روز دل سنگ تو

مث من عاشقت نیست دل به دلت ببازه

شکی ندارم اونم با عشق تو نسازه

شوخی گرفتی دلمو اما این آخرش نیست

یه روزی مبینم تورو با دو تا چشمای خیس

به حرفای دروغت تازه میکردم عادت

منو فقط میخواستی برا سوء استفادت

واسه کی میمردم ؟ دیگه به یاد من نیست

حتی جلوش بمیرم عین خیالشم نیست

هر کی بخواد زودی میاد تو قلب تو میشینه

به هر کی ساده دل میدی فرق من و تو اینه

دیگه نمیخوام ببینم حتی یک بار رنگ تو

نفرین من میسوزونه یه روز دل سنگ تو

مث من عاشقت نیست دل به دلت ببازه

شکی ندارم اونم با عشق تو نسازه

شوخی گرفتی دلمو اما این آخرش نیست

یه روزی میبینم تورو با دو تا چشمای خیس ...

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: